REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
W czerwcu, po ponad 20 latach pojedziemy pociągiem z Wrocławia przez Sobótkę do Świdnicy [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W czerwcu, po ponad 20 latach pojedziemy pociągiem z Wrocławia przez Sobótkę do Świdnicy [ZDJĘCIA]
W czerwcu, po ponad 20 latach pojedziemy pociągiem z Wrocławia przez Sobótkę do Świdnicy. Mieszkańcy Dolnego Śląska zyskają dodatkowy dostęp do kolei. Przygotowana jest trasa połączenia. Przystanki zapewnią wygodny dostęp do pociągów wszystkim podróżnym Inwestycję za 217 mln zł realizują PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. z udziałem środków unijnych z RPO Województwa Dolnośląskiego.
[lubelskie] Wmurowano akt erekcyjny pod budowę mostu w Kamieniuartykuł
Pokaż artykuł
[lubelskie] Wmurowano akt erekcyjny pod budowę mostu w Kamieniu
Za niecałe dwa lata na Wiśle pojawi się nowy most. 6 lutego 2013 roku wmurowano akt erekcyjny pod je...
[Wrocław] We Wrocławiu powstanie nowy most za milion złotych... będzie tylko tymczasowyartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] We Wrocławiu powstanie nowy most za milion złotych... będzie tylko tymczasowy
Urzędnicy w końcu rozwiązali sprawę remontu mostu Widawskiego. Przeprawa zostanie zmodernizowana, a...
[Wrocław] Będzie nowy most Żernicki. Miasto przebuduje też inne przeprawyartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Będzie nowy most Żernicki. Miasto przebuduje też inne przeprawy
Wrocławski magistrat szuka firmy, która przebuduje most Żernicki. W najbliższych latach planowane są...
Wrocław: Most Sikorskiego ma przejść remontartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Most Sikorskiego ma przejść remont
Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta planuje remont podpór obiektu łączącego ulice Podwale i Mostową. Naj...
Co dalej z budową wartego ok. 250 mln zł terminalu intermodalnego pod Bydgoszczą?artykuł
Pokaż artykuł
Co dalej z budową wartego ok. 250 mln zł terminalu intermodalnego pod Bydgoszczą?
W Emilianowie, na południe od Bydgoszczy, w miejscu gdzie DK10 i przyszła droga ekspresowa S10 krzyżuje się z kluczową dla kolejowej infrastruktury kraju magistralą Śląsk – Gdynia planowany jest od wielu lat tzw. suchy port, czyli nowoczesny kolejowo-drogowy terminal przeładunkowy. Inwestycja ta ma w zamierzeniach wzmocnić potencjał przeładunkowy polskich portów z Gdynią na czele, unowocześni logistykę – zwłaszcza produktów rolno-spożywczych i może w przyszłości stać się jednym z zamachowych kół kujawsko-pomorskiego biznesu.
Kończy się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska na linii Wrocław – Jelenia Góra [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Kończy się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska na linii Wrocław – Jelenia Góra [ZDJĘCIA]
Kończy się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska na linii Wrocław – Jelenia Góra. Prace z wykorzystaniem nowoczesnej technologii, maszyny „TEM”, umożliwiają sprawną realizację robót przy bezpiecznych przejazdach pociągów. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za ok. 130 mln zł, ze środków budżetowych i z dokapitalizowania, zwiększy przepustowość tunelu, zapewniając możliwość równoczesnego przejazdu pociągów po dwóch torach. Zakończenie wszystkich prac przewidywane jest w 2024 r.
W Warszawie powstaje nowy most pieszo-rowerowy przez Wisłę [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje nowy most pieszo-rowerowy przez Wisłę [FILM + WIZUALIZACJE]
W centrum Warszawy trwa budowa nowej kładki pieszo-rowerowej, która połączy Bulwary Wiślane z prawobrzeżną Warszawą. Kładka będzie liczyła 452 m długości. Tym samym będzie o 127 m dłuższa od słynnego londyńskiego Millennium Bridge, jednego z najbardziej znanych tego typu mostów na świecie.
W Warszawie trwa budowa nowego mostu pieszo-rowerowego przez Wisłę [FILM + ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie trwa budowa nowego mostu pieszo-rowerowego przez Wisłę [FILM + ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
W centrum Warszawy trwa budowa nowej kładki pieszo-rowerowej, która połączy Bulwary Wiślane z prawobrzeżną Warszawą. Kładka będzie liczyła 452 m długości. Tym samym będzie o 127 m dłuższa od słynnego londyńskiego Millennium Bridge, jednego z najbardziej znanych tego typu mostów na świecie.
W centrum Warszawy trwa budowa nowego mostu pieszo-rowerowego przez Wisłę [FILMY + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W centrum Warszawy trwa budowa nowego mostu pieszo-rowerowego przez Wisłę [FILMY + WIZUALIZACJE]
W centrum Warszawy trwa budowa nowej kładki pieszo-rowerowej, która połączy Bulwary Wiślane z prawobrzeżną Warszawą. Kładka będzie liczyła 452 m długości. Tym samym będzie o 127 m dłuższa od słynnego londyńskiego Millennium Bridge, jednego z najbardziej znanych tego typu mostów na świecie.
W Warszawie trwa budowa nowego mostu pieszo-rowerowego przez Wisłę [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie trwa budowa nowego mostu pieszo-rowerowego przez Wisłę [FILM + WIZUALIZACJE]
W centrum Warszawy trwa budowa nowej kładki pieszo-rowerowej, która połączy Bulwary Wiślane z prawobrzeżną Warszawą. Kładka będzie liczyła 452 m długości. Tym samym będzie o 127 m dłuższa od słynnego londyńskiego Millennium Bridge, jednego z najbardziej znanych tego typu mostów na świecie.
W Warszawie powstaje nowy most pieszo-rowerowy przez Wisłę [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje nowy most pieszo-rowerowy przez Wisłę [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
W centrum Warszawy trwa budowa nowej kładki pieszo-rowerowej, która połączy Bulwary Wiślane z prawobrzeżną Warszawą. Kładka będzie liczyła 452 m długości. Tym samym będzie o 127 m dłuższa od słynnego londyńskiego Millennium Bridge, jednego z najbardziej znanych tego typu mostów na świecie.
W Warszawie trwa budowa nowego mostu pieszo-rowerowego przez Wisłę [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie trwa budowa nowego mostu pieszo-rowerowego przez Wisłę [FILM + WIZUALIZACJE]
W centrum Warszawy trwa budowa nowej kładki pieszo-rowerowej, która połączy Bulwary Wiślane z prawobrzeżną Warszawą. Kładka będzie liczyła 452 m długości. Tym samym będzie o 127 m dłuższa od słynnego londyńskiego Millennium Bridge, jednego z najbardziej znanych tego typu mostów na świecie.
[Warszawa] Jak obwodnica ominie metroartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Jak obwodnica ominie metro
Planowana Południowa Obwodnica Warszawy przechodzić będzie pod istniejącymi tunelami I linii metra....
Wrocław: Którędy pojedzie tramwaj linii 16? Magistrat po konsultacjach zdecydowałartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Którędy pojedzie tramwaj linii 16? Magistrat po konsultacjach zdecydował
Większość mieszkańców i rad osiedli opowiedziała się za krótszą trasą powracającej linii, omijającą...
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Rzeszów] Remont ulicy Przemysłowej i Podkarpackiej
Rzeszów, Zawiszy Czarnego
Trwają prace na budowie odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia pomiędzy Łanami a Długołęką [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają prace na budowie odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia pomiędzy Łanami a Długołęką [ZDJĘCIA]
Jak informuje inwestor – Dolnośląska Służba Dróg i Kolei (DSDiK), zaawansowanie prac na budowie północnego odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia (WOW) pomiędzy Łanami a Długołęką wynosi aktualnie ponad 69% (stan na 25 kwietnia). Koszt całej inwestycji to 164,7 mln zł. Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
Trwa budowa Wschodniej Obwodnicy Wrocławia na odcinku pomiędzy Łanami a Długołęką [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa Wschodniej Obwodnicy Wrocławia na odcinku pomiędzy Łanami a Długołęką [ZDJĘCIA]
Jak informuje inwestor – Dolnośląska Służba Dróg i Kolei (DSDiK), zaawansowanie prac na budowie północnego odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia (WOW) pomiędzy Łanami a Długołęką wynosi aktualnie ponad 71% (stan na 12 maja). Koszt całej inwestycji to 164,7 mln zł. Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
Postępują prace na budowie Wschodniej Obwodnicy Wrocławia na odcinku pomiędzy Łanami a Długołęką [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie Wschodniej Obwodnicy Wrocławia na odcinku pomiędzy Łanami a Długołęką [ZDJĘCIA]
Jak informuje inwestor – Dolnośląska Służba Dróg i Kolei (DSDiK), zaawansowanie prac na budowie północnego odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia (WOW) pomiędzy Łanami a Długołęką wynosi aktualnie ponad 71% (stan na 1 czerwca). Koszt całej inwestycji to 164,7 mln zł. Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
Postępują prace na budowie Wschodniej Obwodnicy Wrocławia, na odcinku pomiędzy Łanami a Długołęką [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie Wschodniej Obwodnicy Wrocławia, na odcinku pomiędzy Łanami a Długołęką [FILM]
Koszt całej inwestycji to 164,7 mln zł. Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach "Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020". Inwestorem jest Dolnośląska Służba Dróg i Kolei (DSDiK).
REKLAMA